tidsfördriv!

Den här va rolig tyckte jag! Plus att jag har skittrisst och inte orkar göra något vettigare än så här.


10 år sedan


1) Hur gammal var du? 9 år
2) Var gick du i skola? Gylle skola i Borlänge.
3) Var jobbade du?  Jag gick grundskolan, det va bra nog.
4) Var levde/bodde du? Årbyvägen.
5) Var brukade du hålla hus? Hemma i Årby och lekte med grannarna.
6) Bar du glasögon? Nej.
7) Vem var din bästa vän? Johanna och Sandra.
8.) Hur många tatueringar hade du? haha.
9.) Hur många piercingar hade du? Två hål i öronen.
10) Vilken bil körde du? Jag cyklade.
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Födelsedagskalas på höjden.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej, visste inte ens vad sånt var.

För fem år sedan



1.) Hur gammal var du? 14.
2.) Var gick du i skola? Gylle skola.
3.) Var arbetade du? Jobbade inte på den tiden.
4.) Var bodde du? Fortfarande nere i Årby.
5.) Var brukade du hänga? Hemma hos Thessa.
6.) Använde du glasögon? Nä.
7.) Vem var din bästa vän? Therese.
9.) Hur många tatueringar hade du? Ingen alls.
10.) Hur många piercingar hade du? Tre i öronen.
11.) Vad för bil körde du? Cyklade fortfarande :p
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej.
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? Singel.

För två år sen




1.) Hur gammal var du? 17
2.) Var gick du i skola? Dahlandergymnasiet i säter
3.) Var jobbade du? Hagalundshuset.
4.) Var bodde du? Hemma hos mamma på Årbyvägen.
5.) Var brukade du hänga? Hos min dåvarande pojkvän.
6.) Använde du glasögon? Nej.
7.) Vem var din bästa vän? Carro.
8.) Hur många tatueringar hade du? Ingen än.
9.) Hur många piercings hade du? 3 st i öronen och 1 i överläppen.
10.) Vilken bil körde du? -
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja.
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Jag va upptagen.

Idag



1) Hur gammal är du? 19
2) Var går du i skola? Jag jobbar.
3) Var arbetar du? Hagbacksgården och nätter på Liljan.
4) Var bor du? Borlänge.
5) Använder du glasögon? Nej, jag har bra syn :D
6) Var brukar du hänga? Hos mamma!
7) Talar du med dina gamla vänner? Vissa av dom.
8) Hur många piercings har du? 3 i öronen.
9) Hur många tatueringar? 2 st.
10) Vad har du för bil? Ingen än.
11) Har ditt hjärta krossats? Ja.
12) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? singel.
13) Vem är din bästa vän? Oj, jag kan inte välja någon som är den bästa idag. Finns så många bra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu blev jag nyfiken på vad du har för tatueringar? :)

2009-03-14 @ 09:26:13
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0