Svampbob fyrkant



Haha, kom och tänka på en så kul sak när Yvonne skickade mig den här bilden!
När jag va i Frankfurt och tävlade så träffade jag en helt underbar tjej där, Yvonne som va från Tyskland och bosatt i Frankfurt men som i Queen of the world- tävlingen representerade Syd Afrika för att hennes mamma är därifrån.
Hur som helst.. vi blev bästa vänner och var oskiljaktiga. När vi kom till Österrike och checkade in på nytt hotell så tog vi självklart chansen att bo tillsammans i samma rum :D
Yvonne hade ett litet kramisdjur som hon inte kunde vara utan, nämligen svampbob fyrkant.
En ful liten mjuk sak som hon fått från mcdonalds som sa "ajaj kapten", ungefär!
Iallafall så sov hon med svampbob, på plåtningar så var han med henne i väskan, hon pussade honom godnatt när hon skulle sova, eller gå någonstans, ah ni fattar! Hon va iallafall störtberoende av sin svampbob!

Varje dag vi kom tillbaka till hotellet så hade städpersonalen placerat svampbob på min kudde och min sida av sängen (fast dom måste hittat honom på Yvonnes sida) Detta gillade ju naturligtvis inte Yvonne ;p
Så hon placerade honom på hennes kudde innan vi lämnade rummet en morgon, men på kvällen satt svampbob på min kudde och väntade, haha!

Och en dag, då försvann svampbob! Yvonne letade överallt och blev alldeles hysterisk!
Jag har aldrig sett någon få sån panik över att något är borta :')
Om jag inte minns fel så hittade hon sen svampbob under min kudde, haha... Han måste ha gillat mig den där svampbob!
På bilden som ni ser ovan så kelar jag iallafall lite med Yvonnes älskling ;P hon blev lite smågrinig och sa att jag fick då inte pussa honom. Det fick bara hon, haha! :D

Åh, jag saknar den där bryden jag! Nästa gång jag får bra med pengar och är ledig så sticker jag till Frankfurt for sure!
Jag har aldrig haft så kul tillsammans med någon jag knappt känner tidigare, det kändes verkligen som om vi varit vänner för alltid :')
Jag älskar att träffa nytt folk, finns inget bättre när det liksom bara stämmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0