Godmorgon!



Hittade ett rätt kul tidsfördriv på Fridas bilddagbok :)

OM DIG
Namn - Mathilda
2. Bor - Borlänge
3. Syskon - 1 lillasyster och en storebror.
4. Ålder - 19
5. Född - 890628!
 6 Ögonfärg - blå
7. Längd - 1.71
8. Sko storlek - 37,5
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Kräftan
11. Hårfärg - Blond.
DAGENS..
1. Låt - Ashlee Simpson- Coming back for more.
2. Saknad - Pappa, stockholm.
3. Kläder - Mysdress :)
4. Smink - osminkat so far!
5. Underkläder - Bara trosor än så länge.
 6.Mat - Frulle.
7. Köp - Nästa köp blir cigaretter sen läppglans.
8. Göra sen -  Duscha, kupolen, (sola?)
9. Godis - Såna där godisringar :D
10. Pinsammaste - Halkade ute igår för de va så halt, jag är så klantig haha.

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Nej.
2. Tycker du om godis - Ja.
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - I nuläget för ofta.
4. Äter du oftast nyttig mat - Ja, oftast.
6. Är du stark - Nä.
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - magen isf.
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Jag duger fint, inte så jag klagar.
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Ja, det tror jag.
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Ibland, men det är rätt fint.
12. Du tycker att du själv är smart - Inte supersmart, men anser mig någolunda smart iallafall.
13. Vad är det sämsta hos dig - Envis och morgontrött.
14. Vad är det bästa hos dig -Jag är väldigt rolig ibland :')
15. Har du bra självförtroende - Oftast, inte alltid.
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Inte många, 2 som max.
17. Du tycker om att vara med killar - Såklart.
18. Känner du dina grannar - Vi är inte bästa vänner men jag vet vilka dom är ungefär.
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Alla möjliga, varierar totalt. Men mest svart eller vitt.
20. Använder du BH varje dag - Om jag går utanför dörren.
21. Svär du ofta - Ibland, beror på vad jag pratar om och med vem :p
22. Gillar du skolan - Jag tycker om att läsa många ämnen och har alltid tyckt om att lära mig nya saker, dock tyckte jag inte om skolan. Jag va helt enkelt så sjukt skoltrött.
23. Har du någon gång skolkat - Nä, det vill jag inte påstå ;o
24. Spelar du något instrument - Jag har gjort i flera år, pinsamt.
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Dans, fotboll, badminton, gymnastik, ridning...
27. Har du några tatueringar - 2 små.
28. Har du några piercningar - No.
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Oj, kan det vara en 15 gånger kanske? ;O
30. Tycker du om djur - Klart :)

BRUKAR DU...
1. Sova - Verkligen!
2. Ta mediciner du inte borde ta - hehe nä.
3. Röka - Ja, det däremot.
4. Snusa - usch nej.
5. Dricka - Ja.
6. Skada dig - Nej gud nej.
7. Klä dig i svart - Nej inte nödvändigtvis, självklart använder jag vissa svarta plagg för att dom är snygga.
8. Hata folk - Hata är för starkt. Ibland är jag väldigt social och öppen, andra dagar med skeptiskt och dömande.
9. Lita på folk - Dom närmaste.
10. Skada dig med flit - Nej de skulle jag aldrig klara av idag tror jag.
11. Drömma mardrömmar - Alldeles för ofta, men som tur är endast i perioder :)
12. Gå i skolan - Nej, jobbet isf!
13. Gå i kyrkan - Kyrkor är creepy!
15. Vilja dö - Nä, vill jag inte.

 NÄR...
1. Åt du senast - Några minuter sen.
2. Läste du ut en bok senast - Några månader sen.
3. Köpte du något senast - Igår när jag fikade med Sara.
4. Svor du senast - oj, va nog igår det med.
 5. Sjöng du senast - igår
6. Klagade du senast - Igår möjligtvis, minns inte.
7. Klantade du dig senast - Jag halkade ute igår när jag skulle åka hemifrån mamma, så fult!
 HAR DU:
1. För många vänner - Nej.
2. Förföljelsemani - hehe nej, verkligen inte.
3. Någon annan psykisk sjukdom - Psykiskt utmattad ofta.
4. Skadat någon - skadat någon?
5. Färgat håret - Ja, jag är ju nästan vithårig :)
6. Några piercingar- Jag hade i överläppen för 1 år sen, men den fick ryka när jag skulle till Malaysia och tävla.
7. Några tatueringar- Har två små, ett rött hjärta och ett kinatecken.

Kommentarer
Postat av: Amir AZ

"Någon annan psykisk sjukdom - inga"



Vad sägs om att du verkar, av att dömma av din blogg, vara narcissistisk, histrionisk och tydliga drag av borderline.



Hittade den här bloggen då jag skummade runt, och jag måste fråga en sak:'



Tror du någon bryr sig om ditt liv? Tror du att ditt liv på något sätt ger ett ljus? Du bor i Borlänge tydligen, vilket jag inte ens kan peka ut på en karta, och har varit med i två skönhetstävlingar. WOW! Stora drömmen är att flytta till Stockholm. Du verkar inte vara särskilt bildad eller intellektuell heller, för du verkar ha gått någon slapp linje på gymnasiet och fuckat det med. Och högskola eller universitet är det inte ens tal om.





Jag hade velat sett talang. Jag hade velat sett ambitioner. Men du är ganska patetisk, då du är för upptagen med att kolla på din mage än att åstadkomma något viktigt.

2009-01-30 @ 13:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0