Jag <3 Mat

Hej!

Ledsen för att jag varit tyst på ett tag.
Har varit lite nedstämd dom senaste dagarna.. I fredags blev min mobil stulen och det blev tjafs med en gammal kompis till mig, mindre kul :/ Men min mobil kom tillbaks till mig igår, tack vare en snäll kille!
Idag har jag varit o fikat med Sara, riktigt trevligt! Vi tog en kaffe o jag smällde självklart i mig chokladboll också i gallerian på Kafe Caal, jag är sån gottegris!

Sen va jag hem till mamma på middag och åt ännu mer fika tills jag blev proppmätt, då kom ångesten krypande..
Och bara för att göra saken värre så va jag tvungen att prova ett par jeans som jag hade för ca 1,5 år sen.
Jadu, hur det gick ser ni ju på bilderna nedan... Usch fy, snart är det dags att börja träna igen!



Söta Sara :)



Här har ni bevis, alla ni som inte trott på mig när jag sagt att jag gått upp i vikt ..



Så här glad blev jag :( Nejdå, så farligt va det faktiskt inte! Om jag inte minns fel så åt jag lite mer godis efter det här också :)



Kommentarer
Postat av: Nico

Tjockis! ;)

2009-01-29 @ 07:09:00
URL: http://nicovidal.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Kan jag lova :D

2009-01-29 @ 11:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0