I love my friends!

Satt precis och fuderade på vad jag skulle göra, ifall jag skulle slå på en film och bara dega ner mig i soffan kanske!
Men då ringde Frida, - Ska du med ut på Flamman ikväll?
Va skeptiskt först, men jo det ska jag minsann! Varför ska jag sitta här inne och dega? I need to get out!
Kom hem tidigt imorse och efter det har jag inte gjort mycket vettigt alls!
Nu blir det dusch för mig sen rota i gaderoben efter nå snyggt, sen skuttar jag äver till grannen för utgång med Frida, Bettan, kamelen och Mobergh :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ola Hammarström

Hehe, hörde ni träffade på Lilith iaf! Hon rymde ju som vanligt, som det brukar vara på onsdagar ;) Hade ni skojsigt? =)

2009-01-22 @ 13:15:28
URL: http://gnu.modemnet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0