Hallå

Idag är jag ett riktigt energiknippe, konstigt!
Vissa dagar är jag som en riktigt lat ko som bara vill ligga i soffan och dega, och en del dagar kan jag inte ens sitta still!
Idag har jag en sån dag, och jag gillart! Man får så mycket gjort då ;O
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, eller för 30 min sen exakt :) Gött!

Ska fixa make och hår lite, inte direkt så man hinner snygga till sig när dom ringer från jobbet kl 8 på morgonen och frågar om man kan komma o jobba så fort som möjligt ;p
Idag ska jag hem till mamma och laga middag till mig och syrran, sen ska vi och sola!
Men innan måste vi också in på kupolen, jag ska köpa nya strumpbyxor.. igen! Jag köpte nya för 1 vecka sen, 2 par alltså!
Dom är redan nötta och det ena paret har fått ett hål på tån ;o Måste ha hela och nya direkt!
Sen ska jag försöka lämna tillbaka min mixer som jag fick av brorsan i julklapp idag..
Det va 30 dagars öppet köp, men dum som man är så har jag skjutit på det och tänkt att nog hinner jag allt.
Men ärligt talat så har både jag och brorsan tänkt att det skulle vara lugnt, jag menar han köpte den dagen innan julafton och idag är det den 22 Januari, då borde det ju inte ha gått 30 dagar än... Men det har det ju!
Det har gått 31 dagar idag... Men jag ska koppla på leendet och se snäll och söt ut, så kanske det går!
Brorsan bara, - Säg att du räknade fel på dagarna...
Bara "jah, gud så smart jag kommer framstå." Haha, men jag har ju liksom 2 mixrar nu, 1 måste tillbaka! :D

Förresten! Kvällen igår va trevlig :) Alla va nog rätt trötta, för vi gick hem redan halv 1.
Men det va trevligt så länge det varade, jag har så kul med er!
Imorgon däremot är det party med stort P. Kamelen fyller år! Grattis till honom :D
Och därför fest hos honom sen krogen!
Jag är ju nämligen ledig hela helgen, ska bli så skönt med bara mys och kul med vännerna.
Nästa helg jobbar jag däremot natt både fredag och lördag... så nu ska jag njuuta!



Vi hörs senare, nu ska jag fixa och dona med hår o make :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så söt du är.

2009-02-05 @ 13:46:39
URL: http://blt.se/bloggar/prinsessan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0