Gokväll

Rolig dag idag då, har varit på ungdomsmottagningen, Malin följde med tack o lov.
Fick hela härligheten undersökt under en sån där gynekologundersökning som är så kul, visst!?
Först får man lägga sig på en "brits" sen ska man fläka ut sig och härligheten genom att lägga upp benen på benstöd som är ställde åt varsitt håll, så ska man skjuta ner rumpan, sen börjar barnmorskan hissa upp en högt upp som satan,
sist men inte minst så riktar hon en extrasuperstark lampa mot hela härligeten sen äre dags!
Finns nog inget mer obehagligare än att ligga där och bli petad på med en massa plastvertyg, usch ja!
Som tur är såg jag finfin ut, thank god!
Va så kul dessutom att jag och Malin säkert träffade på 5 personer vi träffade under den korta tiden vi va där!
Hualigen alltså, undra hur många stammisar ungdomsmottagningen har? Antagligen fler än något annat ställe!

Efteråt va jag hem till mamma och åt middag. Ibland är det så skönt att ha en mamma man kan komma hem till och rensa kyl o frys hos :D Nu är jag mätt och belåten! Ska hem till grannen (Frida) och skvallra lite.
Sen tar jag buss till andra äventyr ;* Vad säger jag inget om än, hihi...



Puss på er, hörs imon! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Andra äventyr? Förmodligen ändra din negativa diagnos till en positiv. Hähuäa!

2009-01-21 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0