Blä för gröt

Goodmorning!

När jag bantade och gick på diet sist, så åt jag alltid gröt med skivad banan, sylt och mjölk i (lättmjölk ofc)
och jag älskade det! Liksom vem försökte jag lura!? Jo mig själv!
Jag ville inte ha något annat på morgonen än min kära gröt. Jag måste helt enkelt ha varit så utsvulten jämt
att jag till och med älskade morgongröten.. Men du vet, jag minns att jag avgudade allt grönt också för den delen då
och det kan jag ju verkligen konstatera att jag inte gör idag.
Iallafall så skulle jag göra frulle till mig för en liten stund sen.. så jag gjorde iordning gröt helt enkelt, men fy vad äckligt det var! Inte alls så gott som jag trott, det va svårsmält och mindre gott bara.
Så nu har jag gjort mackor (vitt bröd) med creme bonjour gräslök på! Hihi, en aning bättre vill jag lova ;D
Det blir då inge mer gröt för mig på ett bra tag, iallafall inte om jag får äta det jag vill!


Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe och hoppa in i dusch!
Sen springa över och sociala med Frida och måste jag inte jobba ikväll så blir det mys ikväll ;*

Hörs sen :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0