Gokväll

Hejsan!

Nu har jag varit kass på att uppdatera, igen!
Men jag har helt enkelt inte haft tid eller ork.
Jag har bara jobbat och jobbar, i stort sett varje dag! Va ledig 1 dag förra veckan och imorgon tänker jag ta ledigt för att få vila ut. Sen händer det inte så mycket utöver det vanliga när man jobbar. Så jag har hållt tyst :)
Sen har det hänt en del på sistonde också, bra saker!
Både privat och jobb :)
Ibland känner jag mest för att bara leva och då skriver jag mindre. I think!
Den här veckan har varit skittrisst! Förutom att jag har köpt ett par riktiga älsklingar.
Ett par skyhöga ankelboots, det va nog veckans lycka för mig.
Jag va tvungen att ha dom. Kollade på dom och det va kört.
Mycket berodde nog på den 12 centimeters höga klacken, jag blev helt såld!
Vad är det egentligen med oss tjejer och högklackat?




För övrigt så tycker jag det ska bli vår snart.
Vintern är så mörk och trisst. Speciellt här nere i Dalarna :(
Det kommer bara mer och mer snö!
Bilden är 2 veckor gammal men visar ganska bra hur de ser ut här, bara lite mer snö.
Usch, ta mig härifrån!



Nu är jag så trött så jag snart kommer somna sittandes..
Kram o godnatt :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0