Sweet saturday!

Hello folks!

Jag är dålig på att blogga, men jag  jobbar väldigt mycket! Känns som jag knappt gör annat ibland.
Men det ger pengar, och det är pengar som jag verkligen vill ha :)
Så ni får stå ut med att jag är lite trisst ett tag ;*
Men guess what?
Jag har slutat röka! Jag har varit clean hela 3 dagar! 4e dagen idag.
Trodde aldrig jag skulle klara av att sluta, men det går bara man vill!
Visst första dagarna när jag trappade ner lite för var dag så var jag riktigt ostabil..
jag hade humörsvängningar, huvudvärk, svårt att koncentrera mig osv. Men nu efter 2 veckors nertrappande har jag lyckats sluta, och jag mår så bra! Jag sover bättre, är piggare och känner mig så duktig :)

Förresten, imorgon ska jag ha möte med en filmregissör och stor reklamgivare i Sverige...
Jag är så nyfiken vad han har hittat på för mig och nervös! Jag känner mig inte alls beredd för något sånt här nu.
Men vad tusan, jag tänker gå som jag är! Han har velat träffa mig länge nu, så nu får jag ta mig i kragen och göra det här :) Är det något riktigt kul skriver jag det säkert här i bloggen sen, annars får ni aldrig veta! Haha.

Ikväll ska jag jobba, natt på Liljan!
Kika in och säg hej om ni har vägarna förbi :)

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0