I quit smoking!

Hej sötisar!

Hoppas allt är bra med er!
Med mig är det bra, men jag är så jävla slut! Jag har jobbat som tusan dom senaste dagarna och helgen som va.. Och jag har massa jobb framför mig...
Kom precis hem från jobbet nu för 5 min, så skönt!
Men jag tycker om att jobba, jag är sån som inte gillar att sitta still. Däremot klagar jag lite emellanåt  om hur trött jag är ;p
Tro det eller ej.. Men jag har slutat röka!
Okej, jag har ännu inte slutat helt... jag rökte 5 cigaretter på hela dagen igår, och idag har jag rökt 2.
Om bara någon dag så kommer det vara finito med cigaretter för min del.
Nu jävlar ska jag sluta och spara dom pengarna som jag ska göra annat vettigt av i vår :)
En nackdel är att jag äter som f*n. Ni vet jag åt mycket innan, då kan ni tänka er nu..
Mat och godis i mängder, haha! Men om jag ska bli en tjockis på köpet så är de så. Det är det värt!

Nu ska jag laga mig lite god mat, kolla tv och hälla i mig massa läsk,
när jag ändå håller på o slutar röka och får äta vad jag vill liksom ;D

Förresten, tanka Sophie Somajos skiva, hennes musik är nice som tusan!
Eller lyssna på spotify ni som har :)


Bjuder på en sommarbild, så mycket mysigare att titta på nu i vintermörkret ;*

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 cigg? Dt är bra som fan gumman :D håller tummarna för dig framöver. Men dt går om du bara ger dig fan på att du ska sluta!

2009-02-04 @ 21:31:59
Postat av: Mathilda

Hihi, tack!

Nu jävlar ska jag snart kunna göra det jag väntat på så länge :D

2009-02-04 @ 21:52:09
URL: http://spoyled.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha yees ;) jag kmr att älska dom ;D hahaha

2009-02-05 @ 19:09:57
Postat av: Mathilda

Hehe you will, du kan få klämma om du är snäll ;D HAHA!

2009-02-05 @ 23:41:55
URL: http://spoyled.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vad fin du är :) Och vad duktig du är som slutat röka, glad jag blir :D Saknar dig gumman.. <3

2009-02-16 @ 04:11:49
URL: http://tryggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0