Godmorgon

Hoppas ni sovit gott!
Själv vaknade jag vid 7 och va hur pigg som helst, jag förstår inte hur det kan växla så!
Kom nyss hem, har varit på möte vid 10 och nu har jag precis lagat lite mat till mig, köttförsås och spaghetti :)
Sen blir det att stöda lägenheten, trisst som fan! Men jag tycker om att ha rent o snyggt!

Om någon timme ska jag över till Frida o Mickie, the neighbours!
Vi ska väl snacka lite skit antar jag, tänker köpa med mig godis dit för jag vet att dom där ungarna kommer kedjeröka i min närhet nu när jag försöker sluta.
Men nu ska jag klara det här, och det känns så jävla bra! :D
Hittade lite bilder på nätet på nersotade lungor från rökning. Jag vill inte att mina lungor ska bli så förstörda! :s







Tänk att leva med grov kool... När man rökt och förstört lungorna så mycket att dom knappt kan arbeta för egen maskin :s
Jag ska aldrig behöva få så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0