Drinkar och biljard!



Ingen undgick väl solen idag? Åh, vilka vårkänslor jag fick :) Underbart!
Dock började min dag med mindre bra humör.. Jag va så trött!
Sen ringde poolen och undrade om jag kunde jobba, så jag jobbade mellan halv 5 och 9 ikväll!
Och på väg hem från jobbet så ringde Sara och frågade om jag hade lust och följa med henne till Engelska en sväng.
Så nu ikväll har vi varit på både Engelska och skrubben och druckit några drinkar, och spelat biljard!
Första gången för mig på flera år! Men det va riktigt kul :D Dessutom vann jag och Hövdingen!
Jag va inte så tokig trots allt, redan sugen på att spela igen. Någon som vågar utmana mig? haha :)
Va en riktigt trevlig kväll :)
Imorgon bitti börjar jag 7 så nu ska jag natta kudden.
Hoppas det är bra med er!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0