chocken!


Kom precis ut ur duschen när telefonen ringer...
Det är William, presidenten för Euromodel i Tyskland. Fan va paff jag blev alltså!
Så säger han "Hur mår du" (han kan några fraser på Svenska) och jag blev helt stum och visste inte om jag skulle prata svenska eller Engelska ;p haha! Men det flöt på till slut :)

Nu ringde han och och undrade varför jag inte skrivit, sa han tyckte vi skulle hålla kontakten.
Sen sa han att han vill ha mig till Tyskland för en skönhetstävling som är i slutet av Juli och in på Agusti.
Men sen skulle jag även söka för en tävling på Malta i Juni sa han. Så sött att han till och med ringer för att få med mig i en tävling! Då blir man verkligen rörd :')

Nu ska jag fixa mig iordning, smink o hår! Sen ska jag ut och äta en sen lunch med Malin :)

Hoppas ni får en fin dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0