Tråkigt



Jag är så uttråkad och samtidigt trött ikväll!
Har legat i sängen i nästan 3 timmar nu och kollat på next, något mer program på mtv, sen Idol.
Skriver mer sen när jag vilat lite :)

Jag kommer från: Född i Falun.
Jag är: fet
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: Ja det gör jag.
Om sex månader: Har jag flyttat härifrån.
Jag samlar på: Orka samla
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Frida eller mamma.
Gillar du golf: Nej, för svårt. Men jag skulle vilja lära mig!
Vilken tid gick du upp idag? Alldeles för sent, va ut igår.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Nä, barfota.
Hur svarar du i telefon: Heeej, hallå, Mathilda, olika beroende på vem som ringer :)
Är du ensam nu: Ja, eller med min misse.
Vad ska du göra ikväll: Kolla på tv. skicka bilder till Malin och sova.
Vad ska du göra imorgon: Skolan, sen vetefan.
Var vill du bo när du blir stor: Stockholm.
Är det okej att gråta: Ja.
När grät du senast: Förra veckan.
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta härifrån.
Bär du glasögon eller linser: Inget, jag har bra syn.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men vissa märken, designers gör mycket snyggt!
När går du upp ur sängen typ en helg morgon: 10 ungefär, beror på om jag ska träna eller inte,
Har du piercing: Jag vill ha men kan inte.
Vill du gifta dig: En dag ja.
Vill du ha barn: Ja, men inte förnst om några år.
Solar du ofta: Nej, men jag borde. Är så snyggt att vara brun o fräsh!
Är du bra på att laga mat: Jag är sämst!
Gillar du att dansa: Jag älskar det!
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Skapligt vig faktiskt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola light.
Vilken är din favorit glass: twister.
Tror du på ett liv efter döden: Ja.
Vad äter du hälst när du ser på film: nötter.
Lever dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Usch, tandläkarbesök är läskiga!
Vad heter du i mellan namn: Elsy, Maria.
Är du morgon eller kvälls människa: Kväll.
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Vilka hårfärger har du haft: min vanliga såklart, rosa, lila, guldblond, vitt.
Har du någonsin gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej, gjorde det när jag va liten.
Är du beroende av något: Ja.
Röker du: Ja.
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje morgon, med vissa undantag.
Senaste låt du hörde: Stay with me- Ironik
Brukar du bädda sängen: Inte varje dag, det är en dålig vana.
Hur många timmar sover du på en natt: För lite, men vill gärna sova minst 6 timmar.
Senaste bok: När de sågs sista gången.
Har du kysst någon under den senaste veckan: Det har jag ;*
Vad var det senaste du sa: Puss, hejdå!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Varje dag.
Vem kramande du senast: Niklas.
Saknar du någon nu: Som fan :(
Hur många lampor har du i ditt rum: 5
Vem ringde dig senast : Mamma.
Gillar du att slåss: Nej, jag hatar det.
Vad är du allergisk mot: dumma frågor.
Var du glad igår: Tror det.
Vad är din favoritfärg: rosa
Sminkar du dig: Ibland.
Hur ser ditt rum ut: Just nuär lägenheten lite rörig, wilma leker och sprider ut saker överallt.
Känner du dig värdelös: Ibland, men ofta gör jag mycket bra och känner mig duktig.
Känner du någon som har tagit självmord: Ja.
Har du somnat i skolan någon gång: Några gånger, haha.
Tror du på Gud: Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0